En vanlig dag

Tjo people. Har glot på Lilla Melodifestivalen i stort sett hela morgonen. Älskar vinnar låten, för alla intresserade :d. Ikväll ska jag och la familia iväg på middag hos släktmänniskor ;) Skänt att göra något av sin helg :O Sen måste jag plugga spanska, men jag orkar/ vill/ struntar i att göra det. Jag kan ställas inför pest senare i veckan istället. JAg är så sjukt lat asså :O haha. Aja, jag ska inte tråka ut er här, ska gå och tjäna pengar på att diska. Wiho! *Not...* Ja, så jag ska ...gå och diska, men ska kolla en annan grej först...hoho.
pussar och kramar!
felicia

P.S:
Jag älskar mina vänner, utan er skulle jag inte överleva min vardag. Ni är bäst och betyder mest för mig. Snälla lämna mig aldrig för då går jag under. D.S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0