sTLjk

tjooooooue :) sry att jag inte uppdaterat på ett tag , men jag är busy som vanligt, funderar på att lägga ner bloggen. Använder facebook mer för att uppdatera :O
I alla fall, kom hem från London i måndags :) hade superkul och jag koom hem med en ny garderob för över tusenlappen hehe.. vi åkte runt lite och såg alla turistställen, inkl. london eye och madame Tussauds (stavning, i don't know?) .
Idag har jag vart med Maria, pluggat lite hejvilt, men gick inte så värstans braa.. nu ska jag alldeles strax till dansen med min Elvira, yeah :P Imorgon sover jag hos kamna, med sara också. Amanda kunde inte , men nästa gång kanske? :) jaa... juste! hittar fortfarande inte min kamera :'( buhuuuuu, drf kommer inga nya bilder.. heehehe.. men jag får fortsätta leta och när den dyker upp kommer jag uppdatera er :) men nu ska jag fortsätta surfa på nätet, vi hörs när vi hörs helt enkelt ;) <3

Amelia



saknar min bästavän, något har gått fel. Men jag vet inte vad.. :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0