wiimp :)

nu är tv-klumpen ut från mitt rum, weay :) jag har skaffat tv-kort istället, så jag byter mella tv och dator ;)
Just nu chattar jag med Emil, höhö. och sofie sa hej .. :P

igår sov jag hos kamna med sara också, vi tog skitmånga ilder, haha! Imorgon ska vi jogga också ;) naaajs :D

Orkar inte skriva. funderar på att öppna en ny blogg, men inte ge ut namnet, där kan jag skriva vad jag vill- what do u think?

HÖRSD!
Amelia
 UPDATE: Sofie har hittat min kamera!!!!!!!!!!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:DD::D:D:D:D



Kommentarer
Postat av: Felicia

Nej vad skönt! (Att kameran kom fram...;)) haha.

2009-10-04 @ 20:03:41
URL: http://hovering.blogg.se/
Postat av: mar.

nej för gudsskull Amelia! man vill ju läsa bloggen,! hahhhah :P

2009-10-06 @ 16:34:47
URL: http://maauriaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0