Dance bäjbeh!

Nu är jag färdigt ombytt och bussen går om en kvart. Dansar disco för er trögskallar som inte läser den coolaste bloggen ever?? Elvira ska förhoppningsvis vara på den bussen, om hon inte glömt bort tiden igen haha! xD Sötnosen :P
Imorgon sover jag hos Flisan, på lördag blir det grillfest och på söndag.. är jag troligen upptagen då med, haha. 
Har köpt (mamma köpte då..) en ny skitfin almanacka att skriva ner mitt liv i eftersom att jag alltid är upptagen, kan jag lika gärna ha lite koll på det också :P

Juste! På tisdag ska jag till läkaren för att prata om LIVMODERHALSCANCERSPRUTAN! världens längsta ord, haha! 
Någon som ska ta den, eller har tagit den?  

Men nu måste jag gå innan jag missar bussen, haha! Puss o kram, skumbanan <3

Amelia

oh yeah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0