dgsidjgsio

Bloggar med Jessicas laptop , så jag har inge bilder bööö .
Igår gick bra, var med Lukas hela dagen och mötte upp Kamna och Sara en stund också, naaajs. Sen blev det galet på kvällen och 'Mike' dök upp på varenda slide-show-bild, haha! Jag och Lukas skulle egentligen sova på golvet i vardagsrummet, men jag blir så jäklarns trött hela tiden så jag la mig i Jessicas rum. Och det var INTE skönt kan jag bara säga, haha. Jag försökte göra det mysigt med filt och en stor kudde på golvet, men NEJ nu har jag typ butitmin ryggrad för hela livet käns det som, AMELIA <3 SIN SÄNG ! I miss it.. :')

Men nu ska jag frulle med de 8 andra människorna i detta hus, hörs senare,

Amelia :)



Gammal bild som jag nyss la upp på bloggen, men som sagt , har inga bilder på denna dator,  CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0