Fredag!

Äntligen helg! Ikväll ska jag inte göra ett skiiit! Jag är hemma, Mark är för att handla lite godsaker moahah. jag hade min beställning^^ chilichips och apelsinchoklad. hahah! Ameliastyle ;)

Idag har jag varit i skolan, vi har haft bof den här veckan, alltså slöjd och bild hela tiden i en vecka. det är skitkul!Jag blev fett nöjd med min "hylla" så det är skönt. Och presentationen blev klar i god tid och mitt ansikte började faktiskt inte brinna upp när jag redovisade inför hela klassen. Alltså har jag haft en bra dag!

Imorgon har vi bakluckeloppis, vi ska tjäna in pengar till London . Jag kan ha sagt det här förut, haha? Sen åker jag direkt till stan eller kista där jag möter upp Lukas, Erik, Sara och Kamna så ser vi på"The ugly truth" på bio, wiii, sen sover jag såklart hos Sara som vanligt.. daah?!

Men nu ska jag chilla breeh, måste snacka med alla kom jag på och säga när vi ska träffas och så. Bööö :P

Men jag uppdaterar er later, kyssoallt :-*

Amelia Wallace som i Wallace och Gromit , baby!

update: glömde säga en massa saker, hahah. 1. Igår hade jag min första danslektion med Elvira, gicksuper och takten är lagom svår. Henny har börjat i vår grupp också, waah! :D:D
2. Ikväll är det Idol klockan 20.00 och sen är det premiärstart för Kändisdjungeln direkt efter idol klockan 21.00!
3. Glöm inte att lyssna mycket på Håkan Hellström allihopa! Dom som inte gillar honom behöver inte kommentera :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0