Lukebanan *Kluck, kluck*

Sitter här i rummet med Lukas o chillar, varsin dator haha. Nyligen lyssnade vi på Håkan Hellström och dansa, hahahaha, :P

Idag var det skola. Och för alla som vill veta, jag är Petter nya stjärnelev hahah. För min morfaar är nämligen känd, Gunnar Bergström bitches ;).. iaf haha, sen åkte jag Flisan och Frida till lilla rött och satt där i ca 2 timmar och delade lite av det senaste skvallret, haha.You wonder don't you? Nej, men det som jag får veta åker igenom mitt huvud och in i Fridas skalle, haha!
Ikväll är det Wipeout, missa för ihelvete inte nu!

webcam bild, hittar inte kameran, hjälp..


Och så en från turkland, min mysiga tröja, hahaha!

Kommentarer
Postat av: mar.

ere! var det det i tisdags eller vaddå? :S föresten, aa jag e verkligen en klant! XD

2009-09-16 @ 07:12:12
URL: http://maauriaw.webblogg.se/
Postat av: mar.

jag bara älskar din bild Amelia! så jag hmm.. tror jag tänker ta den..!

2009-09-18 @ 07:35:32
URL: http://maauriaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0