School is cool

- Not really...
Tjo människor! Som varje vardag var det skola idag. Glömde att vi började nio och inte halv nio, så jag kom till spånga åtta, och ställde mig och vänta på Sofie i en halvtimma :d Sen fick vi vårt schema, fett förvirrande :O Måste planera veckans kp:n på måndagar varje vecka, det är sjukt jobbigt! :O Var helt lost imorse när jag skulle skriva mitt :S Men jag tror jag fattar nu, får gå igenom mer noggrant ikväll...

Iaf, sen så har jag väl inte gjort nåt speciellt...Bussen var försenad när vi skulle hem, blir jag nån slags politiker när jag blir stor och flyttar till Usa så ska jag stämma en del människor som inte varit mig till behags, eller vad man nu säger...Tänkte ifall ni ville veta liksom ;) Får inte glömma boka spinning pass på onsdag, kanske kan göra det nu...får se. Aja, nu blir det bara en massa onödig text som ingen orkar eller vill läsa. Sorry people.

Peace

Felicia



Vad tror ni, jag om några år? :P Hehe, let's hope not... möjligtvis ett par årtionden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0