Take my body close

Muiiiik! Älskar musik, skulle nog inte överleva utan den <3 *intresseblocket antecknar*xd

Iaf, skola idag ju. Vi, eller min klass, har bof den här veckan, vilket är bild och slöjd, för vi har ju bara, en eller två veckor varje år , inte som "vanliga skolor" som har en gång i veckan ;)

Det var rätt kul tycker jag, eller, jag tror det blir roligare imorgon, för då ska jag börja bygga mitt nattygsbord :) Idag satt jag och Sofie bara vi datan och skrev omolika designers, rätt tråkigt, men vad gör man? Sen, asså jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna det här, men först så hade jag skrivit en text om Stig Lindberg så råkade jag trycka på nytt ark, och då försvann allt! Jag bah NEEEJ! Det var ändå rätt mycket och jag hade precis skrivit kart allt :O Så skrev jag om allt igen, sen när jag sparatt den och skulle stänga ner den och logga ut för att gå och äta så hitta jag det första jag skrivit i en annan "flik! liksom, nere i startfältet :O Surt eller vad? Och som om inte det vore nog så glömde jag logga ut mig senare på dagen, då hade jag fixat alla bilder som man skulle ha med där. Så gick jag iväg och kom tillbaka efter att ha hämtat utskrift, och Sofie som satt bredvid mig vid datan hade flyttat våra väskor till ett bord där Bea och Maria satt, så då glömde jag bort att jag fortfarande var inloggad, men märkte det inte förrän senare på dan när jag skulle logga in på power point, så då frågade jag sofie "Loggade inte du ut mig?" och hon bah" Va?, Nej, jag trodde du redan var det." Så fick jag springa tillbaka och fixa det, och som tur var fanns allt kvar, men det gick inte att spara :O Så då fick jag bara logga ut, gå tillbaka till Sofie och göra om allt igen.

Okej, jag vet att det är väääldigt mycket text nu, stackare. Men ja...imorn är det spinning igen med Amelia , roligt roligt :D Får inte glömma kläder, vattenflaska och liten handduk då!

Have it your way!
Felicia


Hoppas att det fungerar nu då,...älskar låten iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0