Upptagen! Blir galen!


Tänk om livet var så här vackert och stressfritt.. :')

Asså damp, jag har planer hela tiden asså. ingen tid för vänner och plugg säger jag bara. Imorgon har vi friidrott i skolan. sen ska jag på nån VIPgrej i gamla stan med mamma efter skolan och sen ska vi åka och simma. på onsdag åker jag direkt till spinningen efter skolan med felicia, då hinner jag i alla fall plugga lite innan. På torsdag åker jag hem till pappa och äter, sen är det dans 18.30 - 19-15 eller nått. så jag kommer liksom hem sent varje dag!. på fredag är jag ledig, lördag ska jag, erik, sara, kamna och lukas på bio och på söndag ska jag mamma och linda till täby galopp och ha bakluckeloppis igen för att samla in pengar till london som vi ska till om två veckor. aaaaaaaaaaaaaaaah! ´JAG HAR INGEN TID OCH BEHÖVER EN ALMENACKA NUUUUUUUUU!

*host* ursäkta damp inlägget, och förlåt att jg inte bloggat på 3580 år, men som sagt känner jag mig lite upptagen just nu. Förlåt alla mina kompisar om jag har vart lite otrevlig på sista tiden, här är anledningen i alla fall. Men jag har skaffat comviq nu, så alla kan nå mig på mobilen. har samma nummer.

Just nu chattar jag med E och funderar på att plugga eftersom att jag inte kommer hinna göra det den här veckan. men jag orkar verkligen inte. Jag är så j*vla ledsen och stressad just nu, hjälp mig någon, HJÄLP MIG INNAN JAG BESÖKER EN TERAPUT!!!! HAHAHAH, men vi hörs. Jag har förfan inte tid för det här..

 

Amelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0