We are golden

Hallå där, Felicia här igen! :) Skönt med fredag igen, den här veckan har det känts riktigt jobbigt att kliva upp på morgonen, kan kanske bero på att jag lagt mig senare än vanligt :S

Iaf, så var det skola idag igen, inget ovanligt. Hade vår sista dag på bofen som bestod av redovisning av våra "projekt"  i bild och slöjd ;) Gick väl rätt bra, fick stanna kvar efteråt och redovisa min bildgrej, för tiden tog sluta liksom :) Men det var bara bra för jag ville aldrig göra inför hela klassen. Aja, skönt att ha det klart iaf. Så ikväll har jag inga planer alls, bara mys med lite gott gott. Kanske blir nån film? Har inte kollat om det kommer nåt på tv, får väl göra det...

Imorn ska jag sova längelägelänge och plugga mycketmycketmycket! Det skulle iaf behövas, men det blir väl inte så, men jag ska försöka! Men nu ska jag kika vidare på the world wide web och se vad jag hittar, sen ska jag göra mig redo för en riktig slappkväll!

Kärlek till er alla
Felicia





Haha, kolla sötnosar! :O:D






Kommentarer
Postat av: mar.

jag håller med om det felicia! nu e jag oxå käär! fett söta de var när de va små, RIKTIGA godbitar!

2009-09-18 @ 07:41:32
URL: http://maauriaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0